torsdag 30 maj 2013

Få tamponger hem i brevlådan - gratis

En sajt jag ramlade in på häromdagen var Reddville.se 
De erbjuder tamponger gratis hem i brevlådan - eller om man så vill , kan man prenumerera på den ask och storlek man vill ha - priset är densamma, vilken storlek man än väljer (till en väääldigt billig summa, helt klart värt det).

Hur kan de då ha gratis tamponger - for all?
Jo i locket utav tampongerna sitter en liten reklam, thats it. Sedan får man besvara tio korta frågor i en marknadsundersökning på sin mail, och det kan man ju ta sig tiden, man slipper gå till affären - och man har ju fått dem gratiiis.

Jag tycker att detta är ett riktigt bra koncept, och det antar jag att deras samarbetspartners; SebaMed, Pronaxen och Oriptan håller med om.
Nu inväntar jag mitt första paket - det kommer ju att fotas på alla möjliga vis som finns - så ska ni sedan få se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!