onsdag 29 maj 2013

Det är Gyllene Tider på g...

Iiiii åå det är så mycket jag vill berätta, men kan inte riktigt ännu. Hemlighetsmakeri och planering på hög
nivå är något som håller i sig ett par dagar till här hemma innan jag kan släppa lös det...
Vad kan det vara? Vad menar hon?
Jaaa...iiii åååå.. Näää jag får inte, kan inte - inte än. Men snart.

Lite jag kan släppa på är iallafall en efterlängtad semester-planerings-del.
Gyllene Tider på Ullevi. 
Är det något som ooosar sommar så är det väl ändå Gyllene Tider. Och att de spelar på Ullevi, Maken är ju från GBG så han är sååå himla nöjd med sin present. :)
Ja det är en del av vår lilla semester, den större delen kommer alltså spenderas i Götet. Men vars går resterande dagar? iiii åååå...

Vad ska ni hitta på i sommar? Är det  någon mer som ska gå på Gyllene Tider?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!