måndag 27 maj 2013

Morots Cupcakes

Jag älskar morotskaka, men oftast när man beställer den på café får man så mycket. Morotskaka är ju
fyllig och söt. väldigt söt.
Därför till kvällen styrelsemöte tänkte jag göra morotskaka i cupcake form. :)

Japp det går framåt med bostadsköpet, vi har omfövandlat till bostadsrättsförening här där vi bor och köpen går igenom om cirka sex veckor.
Det finns mycket att ordna innan dess, saker som jag aldrig trodde att jag skulle diskutera - t.ex grovsopor, hämtning av dessa, fukt i källaren och sopning vid parkeringsplatser... ujujuj.

Well well, klicka här så får ni receptet till de absolut saftigaste, godaste morots-cupcakes - ever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!