fredag 28 juni 2013

Kielce - Polens lilla pärla.

Ska ni på bilsemester i sommar, men har inte en aning om vart?
Slutar det alltid med "samma gamla vanliga ställe"? Jag har ett härligt tips om en stad med omnejd i Polen som är helt underbar! Kielce.

Naturen är helt fantastisk, här ligger flera naturreservat och det finns många ställen att besöka. Hotellen är många och har god standard - till väldigt låga priser.
Och det bästa med denna delen av Polen är - att här finns många SPA:n.
Detta beror på att runt om Kielce ligger flera mineralkällor med vatten som sägs ha helande krafter.

När jag fick höra talas om detta - var jag ju bara tvungen att prova.
Så nu efter en tripp ner till Kielce kan jag berätta för er, vad jag kan tipsa er om :)

Mer om detta kommer!! Håll utkik :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!