måndag 1 juli 2013

Hinner man med Semesterlunken eller?

Doris har redan tagit semester...
Snart, bara några dagar kvar, sen så.Lugnt och ro, en bok i handen på stranden. Förhoppningsvis. I år hoppas jag att även Maken och jag ska få känna av semesterlunken.

Men oftast brukar vi ha så mycket inplanerat... Inte någon gång på året är man så stressad som just på semestern. Man ska hinna med så mycket, se och göra, träffa och möta.

Men i år drar vi ner till Göteborg, för att där få vara på stranden, träffa lite folk och även bara få vara.
Ja... så har man lite småjobb inplanerade, och en konsert och lite folk som man ska hinna träffa. och ett möte åsså...
Hm, ska jag kanske ta och planera in semesterlunk? Vi får se, hursom helst så följer ju bloggen med mig, även om det kanske blir lite mobilbloggande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!