måndag 29 juli 2013

Lite regn-aktiviteter

Lite moln har börjat dra sig in över vår kära huvudstad och vi har semester. Vad gör man då? Int kan man dra till stranden och sola - eller grilla till lunch. Nä det får bli lite inomhus aktiviteter. inte sånna, andra aktiviteter...hrm.
Det jag har på min lista är iallafall just nu att göra om vid barnens toalett. Där inne är det idag 80-tals aprikosa väggar, ett grått klinker på golvet och en käck kornblå glashylla för tandborstarna.. jumjum

Så istället i mina tankar ska där bli; vita väggar, med svarta accenter, glas och "kristall" - ja jag hoppas på en förändring - och lite regn (fast det gör inget om regnet kommer till hösten istället).
Men nu så säger jag gokväll, lika bra att gosa upp i soffan med en god bok, just nu - den senaste från Dan Brown - Inferno..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!