måndag 5 augusti 2013

En retsam bikini trugar min städlust

Idag var det tillbaka till verkligheten som gällde. Lite trevlig storstädning och iordnings-ställning utav varor i kyl och frys fick börja min dag.
Men fyyy så ont jag har i svanskotan efter allt målande!!

Nu när jag dammat och städat kände jag att det var dags för en liten iskaffe på balkongen. Gick ut där för att sätta mig för att njuta en stund, så såg jag den. Bikinin - som hängde där på tork sen gårdagens strand besök. Åh vad jag ändå vill ha semester, ligga på stranden och bara ta det lugnt.
Ångrar lite att man for runt så mycket på den lilla semester man hade. Blasch.

Nä ingen idé att hänga läpp för det där, snart tar vi nån vecka till och då får det bli lite chill-pill över den veckan helt enkelt.
Så bikinin får vikas in och läggas ner i lådan, så den inte retas mer - och vem vet, den kanske tas fram snart igen :)
Så nu är det nog bäst att ta fram Mr. Sucky (dammsugaren - ni vet) för att avsluta jobbet som påbörjades imorse :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!