torsdag 8 augusti 2013

Exklusiv utomlands-mys-känsla

Regnet står som spön i backen utanför och här inne sitter vi och avnjuter the och har tända ljus.På balkongen har julslingan fått ett nytt yrke - som sommarslinga :) och ger ett mjukt sken bland blommorna.


Det är faktiskt himla härligt att ha lite tänt på balkongen även på sommaren, man behöver det, lite mys.
Lite exklusivt känns det kan jag tycka. Det påminner mig om när vi var i Kroatien, Maken och jag, i Split (har skrivit en bit om det under mina restips), där de hade satt ljusslingor runt hela palmernas stam och de lös supervackert på kvällarna. aaaah va härligt.
Så lite exklusiv utomlands-mys-känsla har jag på balkongen denna regniga torsdagskväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!