torsdag 15 augusti 2013

Lite av inspirationen vid FORMEX-mässan

Schhh. Ja, jag vet- det är för tidigt, jag vet.
Men jag kunde inte hålla mig. Idag var det FORMEX-mässan i Stockholm, och jag var såklart där för att kika på vad som kommer till handeln i höst/vinter.
Jag dröjer mig kvar länge och väl runt de delar som har saker till julen. Konstigt. haha.

Men men, några saker fastnade jag för och de kommer jag självklart att under veckan här visa er vad som med stor säkerhet kommer att inköpas till mitt hem.
Maken lär däremot bli tokig när han får se min inköpslista, han menar på att det räckte med julsaker för fem år sedan.... I dagsläget har jag väl sisådär fyra flyttkartonger med  julsaker, men till mitt försvar tar belysningen en...

Well, dags att återgå till middagsplaneringen, ikväll blir det coleslaw och ungsstekta kycklingfiléer, hoppas det passar herrn.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!