måndag 12 augusti 2013

Mjukstart och seriestart

Idag på morgonen - innan måndagsstädningen drar igång, ska jag ta o kika på en ny serie.Jag ääälskar  serier!!
Denna gång ska det bli "Mad Men". Jag har hört så mycket gott om denna serie, så nu är det dag för mig att ge den en chans.
Samtidigt som jag kikar på den ska jag till att sticka lite, har precis lärt mig att sticka raggsockor, så det ska bli dagens förmiddags underhållning :)

Till eftermiddagen blir det en dejt igen, med mr.sucky (dammsugaren), för att sedan damma och skura.
När detta blitt klart ska jag göra ett litet "blogg-schema" vad som ska komma upp osv. inte en massa blaj - utan lite nyttigheter vill jag ju bjuda er på min underbara  läsare!
Jag måste nog säga att jag har de raraste läsare som finns! Tack för era vänliga ord ni mailar - eller lämnar i kommentarsfältet!
Hoppas ni får en underbar dag, både för er med semester, men allra helst för er som idag är tillbaka på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!