fredag 27 september 2013

Få det höstfint så här i Sweater Weather

Nu har vi kommit en bit på vägen med inredningen och placeringen inne på kontoret. Oj så skönt!Medans ni väntar på mina bilder därifrån, så tänkte jag tipsa om ett litet enkelt hösttips för hallen, eller ja, vart som helst.
Det man behöver är en tavelram och tavelkritor - eller kanske en fotoram att sätta in ett papper i.

Jag valde att skriva "Sweater Weather" på min tavla då det nu är höst, men det finns många vackra citat att välja på. Jag måste bara "gå tillbaka" till min lilla griffeltavla och säga det att kommer ni över en sådan, så köp!! KÖP! Det ångras aldrig jag lovar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!