fredag 27 september 2013

Inreda, god mat och lugn

Godmorgon!

Jag fortsätter denna fredag med att inreda mitt kontor här hemma. Guu va skönt, igår hittade jag en hel del grejer på varuhusen här i närheten. Det var shopping a´la grande, så idag får nog kortet vila lite, hehe.
Det som kom med hem var; ett skrivbord, en hurts, arbetsstol och en lampa. Sedan en hel del tillbehör så som papperssamlare, tidningar och godis ;)

Ikväll har vi en hemma-dejt Maken och jag. Det ska bli supertrevligt. God mat, vin, lugn och ro. Lugn och ro är det då vi för en gångs skull har hemmet tomt, bara lilla primadonnan som busar runt. Sonen åker till exet och Bonusdottern är utomlands med pojkvännen. Ja så det blire då bara vi kvar.

Hoppas även ni får en underbar fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!