torsdag 26 september 2013

Redecorating: Shabby Chic Modern Cottage Style

Idag börjar vi - äntligen!idag ska vi börja våran re-decorating (fann inget bra ord på svenska)! Det som tidigare var vårat gästrum ska nu få inhysa min dator, skrivbord och allt annat jag använder mig utav då jag sitter och skriver. Underbart. Det är så skönt att få ordning.

I sann Shabby-Chic-Modern-Cottage style ska jag nu få ett kontor!! Även om det är trevligt att sitta vid tv:n och skriva så får man en viss stenålders-människa-pose som gör ondare och ondare på min stackars rygg. Så nu ska det bli andra bullar.

Makens hemska vidunder (datorn) ska oxå få en liten, märk väl liten, hörna inne på kontoret, men åh så skönt, att nu ha ett rum för allt det där man inte vet vart det ska höra hemma... Love It.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!