tisdag 10 september 2013

Fortfarande inget Internet...

Alltså det här börjar bli skrattretande. Fortfarande inget internet. Tur att man har nära hem till mamma - då får man internet - och fika på köpet!! Kanon!! Love it!

Dagarna har segat sig förbi med hjälp utav städning, bokläsning och spelandet utav diverse spel.
Usch vad beroende jag märker att jag är utav internet. När jag väl får det tillbaka, ska jag brygga mig en stor kanna kaffe och sedan sätta mig och läsa era bloggar. gu va mysigt!!!

Ikväll ska jag ta och baka lite grann, lagom till kvällsfikat med hollywoodfruarna, härligt, nu är man back in business!!!
Hur gillar ni Britt Ekland och Norskan Siv so far?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!