tisdag 17 september 2013

Viktigaste målet på dagen - eller?

Frukost... Usch vad jag är dålig på att äta frukost. Det viktigaste målet på dagen, sägs det. Varför?
Jag försöker tänka mig den dieten där man ska äta frukost som en kung, lunch som en arbetare och middag som en fattig. Asså. Hade aldrig funkat på mig - om jag inte fick äta hotellfrukost varje morgon. mmm varje morgon, dignande fat av croissanter, jordgubbar och melonskivor, kaffe som serveras med ett löv i grädden och champagne i juiceglaset.... VAKNA - tillbaka till verkligheten Tack!

Idag tog jag mig i kragen, frukost. viktigaste målet på dagen.
Jag ska stå mig ända till lunch.
En köttbullsmacka och kaffe. Det får duga.

Ja - idag ska jag iväg, är ju precis som det står i texten inte bara hemmafru :) idag ska en bil testas - en ny Suzuki som ska testas i lervällingen, superglamoröst, verkligen.
Hihi, jag kanske slänger upp en bild under dagen så ni får se mig - in action :)
Ha en underbar dag och glöm inte - Ät frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!