onsdag 9 oktober 2013

Fotoutmaning för Rosa Bandet; I

Inspirerande vit höstdekoration
Jag fortsätter i fotoutmaningen där vi - ett litet gäng bloggare - samlar in pengar för Cancerfonden & Rosa
Utmaningen går ut på att en gång om dagen göra ett inlägg där inlägget associeras till dagens bokstav.
Idag var bokstaven "I".

Jag valde Inspirerande Inredning. Då färgerna ute just nu är väldigt Intensiva, så har jag valt att tona ned det något här hemma.
Så ett par prydnadspumpor vart enkelt ommålade i vitt och sprinklade med lite glitter och silver - så voilá - ett enkelt inredningstips, som man kan göra i vilken färg man vill... även om jag föredrar vitt.

Jag ska även poängtera att för varje inlägg som sker under mina utmaningsinlägg under oktober månad, skänker jag en krona till Rosa Bandet - så kommentera i massor!

Vill ni se vilka mer som är med så kan ni kika på FortfarandeBara Sara´s blogg .
Bandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!