tisdag 29 oktober 2013

Ljus för våra nära och skrämsel-dekor för våra kära

Nu på torsdag är det ju Halloween, de flesta av oss slår väl ihop det med alla helgona på lördag :)Jag är väl inte så där super mycket för halloween, men ungarna gillar det, så lite dekor här hemma blir det ju.
Tavlan i hallen har fått en ny text "A Witch and her little Monsters live here with one handsome Devil" .
Den tyckte jag var passande för oss haha!
Jag brukar pynta mer inför Halloween, ungarna frågade till och med vad som hänt då jag inte pyntat! - de saknar det alltså lite iallafall :) men men, har haft så mycket de senaste veckorna så att det fått komma lite i skymundan.

Sen på Lördag blir det en liten tripp upp till kyrkan, där jag tänder ett ljus för alla kära som gått vidare.
Det blir ett ljus vid graven, ett vid minneslunden och några till inne i kyrkan. Lika bra att passa på :)

Tänder ni några ljus på lördag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!