söndag 24 november 2013

Ett fönster mot julen

Nu börjar julen komma allt närmre och med tanke på att jag har en hel del planerat nästa helg, så åkte julgardinerna upp nu :)
Mja, eller, mja, gardinerna i köket är faktiskt samma som jag har under våren och sommaren också, men nu har de hjärtan i sidenband hängande från sig :)
Man ska ju  kunna få göra det enkelt för sig oxå.
Gardinerna i vardagsrummet har däremot blivit utbytta - så man får den där juliga känslan.

Julbelysning och stjärnor har oxå kommit upp, inom kort dekorerar jag resten av hemmet med tomtar, änglar, glitter och polkagrisar haha :)
Jag sitter och fnular på lite "jul-listor" åt er - med filmer att se i jul, musik att lyssna på och godsaker att stoppa i munnen samt lite tips på julklappar och pyssel, så stay tuned ;)

Jag vill även slå ett litet slag för min "syskon-blogg-portal" www.bloggmagasinet.org, där om vi är många, kommer att kunna få läsa många bloggar under samma tak :)
Vill du vara med och samtidigt få fler läsare? gå till www.bloggmagasinet.org och skicka ett litet mail via kontaktformuläret! Ta sedan en av bilderna som finns där och lägg i din sidebar - bara vi blir några stycken kommer snart vår läsarkrets att utökas än mer! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!