torsdag 21 november 2013

Snart är det helgen innan helgerna

Godmorgon!Har ni börjat vakna till än?

Idag står det städning på mitt schema (som vanligt på torsdagarna), sedan ska jag se ifall jag får tag på några fina "fredagsblommor".
Helgen kommer att bjuda på lugn och ro, mys och frid - hoppas jag - det är iallafall så det är planerat.
Vi ska ta igen lite på serierna vi följer och bara sitta i soffan och gosa med gott the, nybakat bröd och söt marmelad. Det är inte ofta man har helger som inte är planerade, så man får passa på, särskilt inför de som kommer...

Vad har ni för helgplaner? Så här innan julmarknads-helger och adventsfika-dagar drar igång?
Snart fylls ju dagarna av julhandel, pyssel, bak och besök, så det är lika bra att ladda batterierna så att ni får den bästa julen någonsin!
Men först, ha en underbar morgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!