måndag 18 november 2013

Ett inte alls så perfekt inlägg...

Ok. Jag får nog erkänna att jag gillar att lägga upp fina bilder på god mat.
Underbart goda recept eller enkla lösningarna vardagsproblem samt snygga tips på dekorationer och annat som kan förgylla vardagen.

Vägen dit är ibland både brokig och lång.
Det vill min första testomgång av Pommes Duchess vittna om.

Pommes Duchess är typ som den spritsade potatismosen man får runt köttet när man beställer en köttbit på planka.
Det är potatismos med äggula och grädde som ska blandas, spritsas ut och sedan gratineras.
Hur svårt kan det va?
Svårt visade det sig. Så idag till middag min rara Make, blir det köttbit, sås och potatismos- kaka a la stabbig :)

Well well man kan inte alltid ligga på topp.
Hoppas ni lyckas bättre med måndags maten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!