fredag 24 januari 2014

Busy Bee efterlyser fler timmar till dygnet

Ibland önskar jag att dygnet hade fler timmar.Att jag fick tid till allt som jag ville.
Men gårdagen var alltför fullspäckad av möten och andra saker som faktiskt fyller vardagen.
Även om det igår verkligen gick i ett.

Så det är det jag idag skyller på att min torsdags utmaning kommer på en fredag. Den kommer liite senare idag, har en del att göra innan jag kan sätta mig ner och skriva.
När det är möten och liknande på schemat så blir det ju som så att annat i hemmet blir åsidosatt, och som ni vet har jag ju min helgstädning på torsdagen och den uteblev som så igår.
Så för att vår tacofredag ska bli trevlig och lugn ikväll, så är det lika bra att ta bakläxan direkt:)

Trevlig fredag mina vänner // Busy Bee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!