torsdag 16 januari 2014

Blogg Utmaning: Free You, Min bloogg

I denna utmaning, den första ska jag försöka berätta om min blogg, vad den innehåller och innebär.
För mig är hemma-liv en blandning mellan hemma och mitt liv och min livsstil.
Jag är ju hemmafru och den största delen av min tid tillbringar jag just hemma.
Men samtidigt är jag även journalist, där jag arbetar främst inom bilbranschen - fast återigen, hemifrån.
Detta är något jag älskar och trivs med, jag hinner med både jobb och familj, vänner och nöje.

Så härpå min blogg blir det en väldigt blandad kompott utav matrecept, inredning, min familj, mitt hushåll, pyssel, resor och väldigt mycket annat.
Det jag främst försöker få till är hur man får lite extra guldkant på sin tillvaro. Sånt tycker jag är viktigt, vare sig det är efterrätt en tisdag eller paljetter fastsydda på raggsockorna, så måste man få till sig det där lilla extra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!