tisdag 7 januari 2014

Tillbaka till rutinerna

Fönstret i vardagsrummet
blir lätt en samlingsplats för
vackra små ting
Nu har jag rivstartat denna morgon. Lika bra.Har gjort morgonens mini-pilates-pass, gjort rent i köket och bäddat iordning.
Nu vankas dammsugning och sedan en längre promenad med lilla primadonnan.
"Do not delay - do it today" som min pappa brukar säga :)

Till kvällen sedan får det bli det längre pilates-passet, men innan dess ska även ett bröd bakas och inläggningen av jalapenos bli klar.

Skönt att vara tillbaka i rutinerna!! Imorgon avslöjar jag blogg-utmaningen som jag drar i gång nästa vecka, så stay tuned :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!