torsdag 2 januari 2014

Pyjamashäng och Utmaningar

Ok. Ingen vidare bra bild, men men, efter all hoolabaloo som varit runt jul och nyår, är det faktiskt nu dags för mig under någon vecka att ta det lite lugnt.
Eller, a, så lugnt jag kan.
Jag försöker att gå runt och mysa med pyjamasbyxor och raggsockor, Inte bry mig om hur håret är eller vad som sker inom närmsta timman.
Bara lugn.
Jag kanske kan hålla det så i någon dag iallafall.

BloggUtmaningar för mina läsare och med-bloggare

Japp  inom kort kommer jag att lägga upp lite utmaningar för er - jag vet ju att Januari kanske inte är den mest inspirerande månaden så därav slänger jag  upp lite utmaningar så att vi kan ha lite att skriva om och utmana varandra lite grann :) Hoppas ni vill vara med! 
Är ni extra sugna redan nu på att få veta lite mer, så kan ni antingen kontakta mig via kontaktformuläret i högerspalten, eller så skriver ni i kommentarsfältet

Så häng kvar, medans jag testar lite surdegbröds recept, så återkommer jag snart med lite nya tag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!