söndag 29 december 2013

Planer på nyår och en riktig slapparsödag

Idag är det en sån där riktig slapparsöndag.Guuu va skönt. Bara ta det lugnt, kolla på lite av en serie som jag missat - Revenge
Den kan jag vart rekommendera.
Bra story, fina människor, vackra kläder och underbar inredning.

Tulpanerna visar upp sig från sin fina sida idag, imorgon ä de säkert för trötta för att hänga med. Får bli lite nya blomster till nyår.

Och vad händer på nyårsafton undrar ni?

Ingenting. Absolut ingenting Och det ska faktiskt bli skönt.
Maken, Doris och jag, vi kommer att kura ihop oss i soffan, kanske se lite bingolotto.
Men då Doris är väldans skotträdd, så drar vi ner persienner och sätter på en film lite extra högt runt tolvslaget.
För jag vill inte ge henne piller som lugnar, det hjälper inte mot rädslan och att använda andra "greje"r känns inte heller ok, bättre att han sitter med oss i soffan och ser på "young guns" eller nåt :)

Men hursom, så blir det ett bra slut och en underbar början, synd bara att jag inte kan fira den med alla de jag älskar - får sända dem en tanke likväl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!