tisdag 4 februari 2014

En ny start med bostadsrenovering

Listan har nu börjat kortats av. lite grann iallafall.
Vi har påbörjat vår renovering här hemma och det med råge.

Det var ju snart ett år sedan vår hyreslägenhet vart bostadsrätt. Och nu har vi kommit fram till vad i ska göra.
Det blir lite ändring i köket, nytt golv där och i hallen, sedan ska lite spotlights upp och en vägg ska rivas. det sistnämnda tog vi tag i igår.
Oj så mycket damm det blir! tur att jag sedan tidigare sparat byggplast, som jag nu enkelt kunde vika ut över soffa och tv och annat som man inte vill få byggdamm på.

Ni kommer såklart att få följa renoveringen här på bloggen, jag ska bara kolla igenom bilderna :)

Men under tiden bjuder jag idag på en vårblomma, och den får symbolisera det som är i mitt liv just nu, och som även symboliserar våren... En ny start.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!