söndag 2 februari 2014

Frisk och kry med en lååång att-göra-lista

Äntligen frisk!!
Ja det tar verkligen längre tid att krya på sig när man inte ger sig själv någon tid. Usch.
Men nu, nu är jag iallafall frisk. :)

Det har kommit mer snö idag och det är riktigt gråväder ute, det bjuder in till inne-dag  :)
Idag ska jag nog försöka få lite ordning i köket igen, nu när man orkar. Sen ska jag nog försöka cykla lite, har ju investerat i en motionscykel lagom innan förkylningen bröt ut.

Men först, lite frukost :) Frukosten är ju det viktigaste målet på dagen sägs det.
å nu får jag nog ta och sätta igång, listan blir lägre för varje timma känns det som...
Ja, man  har att göra om man vill så att säga, jag ska även ta och dra ihop lite tips inför alla hjärtans dag.
Ja - det är min dag  , ha en trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!