lördag 22 februari 2014

Just idag är det lugnt, bara idag

Idag. Idag är just en sådan dag.När man bara vill vara. Ta det lugnt och strunta i alla måsten.
Tror ni att det går? haha, näe, ni som hängt med ett tag vet ju att jag hellre tar tag i saker och ting så jag kan få ledigt sedan. Om jag inte finner nya saker att ta tag i.
Och här hemma renoveras det ju för fullt.
Väggar har rivit, golv har lagts ut, spackling och tapetsering om vart annat...
Men just idag tar jag det lugnt. Just idag.

För ikväll är det melodifestivalen, jag hoppas innerligt på att kvällens bidrag ska ge oss något att komma med till Eurovision. Inga av de tidigare bidragen är nåt jag fastnat för, trist. men men.
Kvällen till ära blir det räkor med två olika röror och toast.
Självklart finner ni recepten på dessa här på bloggen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!