tisdag 25 februari 2014

Paus med grönbete och balkong-tankar

Ibland behöver man ju bara en paus. Så man kan komma ikapp lite granna.

Lite så kände jag igår, och tack och lov så lyssnade jag till mig själv och tog en lugn dag.
En promenad med lilla primadonnan ledde till fika och träff med bästa hundgodis.
Ser ni på bilden att de ser ut som om de blir utsläppta på grönbete, så söta!

Sen var jag bara tvungen att sätta upp lite bilder på vad som kikar upp ur marken nu, tänk att det redan är vår!
Helt underbart!!

Dags att börja fundera ut hur man ska ha det på balkongen i år. Mitt tema ska bli mini-cottage-glam-spa,  låt det bli en lite tanke till er.
Ha nu en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!