onsdag 26 februari 2014

Pulled Pork, när tiden inte räcker till...

En blivande Pulled Pork
Ibland räcker inte tiden riktigt till. Lite så är det idag, så då gäller det att använda den effektivt.Tiden alltså.
Så nu på morgonen har jag tvättstugan, i en av "mellan-tiderna" -tiden då man väntar mellan tvättarna, så passar jag på att förbereda middagen till kvällen.
Det ska bli pulled pork.
Det är ju å himla enkelt och det klarar sig  självt i ugnen hela dagen :)

Under väntetiden till middagen ska jag idag se till att måla taket i köket - urk- få klart all tvätt, hinna städa undan lite grann, för att sedan avsluta kvällen me en bilaffär jag hoppas ska bli av ikväll.

* Vill bara tillägga och be om ursäkt för mitt föregående inlägg där bilden försvann, ibland är tekniken(eller fingrarna) inte med, det var mobilinlägget som strulade lite, men men, hoppas någon i cyberspace gillade min bild :)

2 kommentarer:

  1. Åh, bästa maträtten. Är fullkomligt galen i pulled pork. Hihi!
    Skoj att trilla in här! :)

    SvaraRadera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!