måndag 3 mars 2014

Ett inlägg om dagen - mitt i byggpausen

Vi är ikapp!Ja - eller - någorlunda iallafall. Nu är det bara trösklar och lister som ska på plats , sen är det klart.
För den här vändan iallafall.
Byte av diskbänk, kakel, vask osv få komma sen, efter sommaren tror ja. Nu måste vi ha lite byggpaus.

Ett inlägg per dag med #blogg100

Förra året såg jag en rolig utmaning som jag kände att jag ville testa på, #blogg100, det är att man gör ett inlägg/dag under 100 dagar. Jag har dock missat 3 dagar nu, men hey, ingen är perfekt;)
Så jag börjar idag :)

Vad kommer det då att bjuds på här? Jo, det blir som vanligt - en salig blandning av mat, inredning, tips och trix samt mina egna vinklingar och "tycke-till" å saker och ting.
Så häng med!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!