tisdag 4 mars 2014

Har vi inte tid med våra barn längre?

Alltså.
Det här med appen "Talking Angela". Nu kan jag inte hålla mig längre, men vaddå, har folk inte tid att prata med sina barn längre? Att man sätter dem framför en app?
Nog sjutton skulle världens pedofiler hitta dit även de, usch. Men det var ett sido-spår, vad jag inriktar mig mer på är, Pratar inte folk med sina barn lägre?? Måste vi ha en app för att underhålla och hålla sällskap med i vårt ställe??

Läbbans, och tråkigt tycker jag. Ge era barn lite mer kvalité och kvantitet, så får ni det tillbaks, jag lovar. Det enda vi vuxna sätter som insats är vår tid. Och det är väl våra barn värda?.

Det är inte ofta jag bloggar om just barn, men när jag gör det har jag rätt starka åsikter, främst då om hur man bör vara som förälder och runt uppfostran. Många håller med och vissa rasar emot mig i dessa ämnen, men vi är ju inte alla lika.
Känner ni för att kika lite på någon av dessa inlägg där jag skrivit lite om detta (det är visst ett väldans känsligt ämne för vissa) så kan ni hitta mina "barn-relaterade"inlägg HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!