måndag 17 mars 2014

Första dagen på resten av ditt liv

Idag är första dagen på resten av ditt liv.Inte för att jag vill ändra eller göra om något, men kanske - bli bättre.
Måndag idag.Tillbaka till rutinerna.
På schemat idag står städning och pilates. Skönt att ha måndag ändå, veckan går sin lilla gång och vips,, innan man vet ordet av så är det helg igen.
Det är skönt att ha lite rutiner, ja jag vet- jag tjatar ofta om det, men så är det , jag gillar att ha mina städdagar, mina tider då jag tränar osv. det är skönt.
Igår kväll hade jag och grannen en lång PW, så himla skönt att avsluta helgen så, med friska tag. Dokumentären som Maken tittade på på tv, vart en bra godnattsaga för mig när jag knoppade in, haha.

Men näe, nu har jag ju tid att sitta här, lika bra att börja - ja just ja jag skulle tipsa om en sak:
Tipsveckan!
Denna vecka kommer jag att ha en sk. "tipsvecka", massor av små korta tips hur du förenklar vardagen, städar snabbare och lär dig små bra-att-kunna-saker :)
Hoppas du kikar in då och då :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!