torsdag 13 mars 2014

Kärlek på alla dess vis

Love is in the air !

Solen skiner och det är näst intill vindstilla, oj så skönt!Allt är just idag, fantastiskt!
Varför ä jag så glad idag? Joo, för att posten har på senaste iden kommit med underbara nyheter. Kärlek. Bröllop!
Redan nu till pingst är det två, TVÅ!,

Och i år är det elva år sedan jag träffade min kärlek, Maken Det är fyra  sedan han vart ju det, min Make :)

Det är något speciellt med bröllop, högtidligt. Personligen föredrar jag kyrkobröllop, men borgerliga kan vara lika fina de med, och de på en strand eller en äng kan ju vara helt sagolika. Alla har sin nisch, och tur är väl det, för i mina ögon var vårt bröllop helt underbart och skildrade oss perfekt.
Och Jag tror att de två bröllop vi går på i pingst, kommer att vara helt olika varandra, trots att det är samma tema - kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!