måndag 10 mars 2014

En glimt in i sovrummet

Underbart. Nu har byggdammet lagt sig och får lite tid över åt städning.
Igår var vi och inhandlade lite nytt.

Till sovrummet vart det ett nytt överkast från chilli, resten är "gammalt" från både in&finn, Chilli och Mio, men det passar fint ihop allting.

Regntunga skyar utomhus nu, det blir till att göra en god pasta med en krämig pastasås till familjen ikväll.
Nu är det dags för en promenad med primadonnan innan det blir dags för att ta på sig förklädet och harva i köket ;)

Självklart ska jag se till att dela med mig utav receptet

2 kommentarer:

  1. Oj vad fint....lite herrgårdsstil ....vackert....själv är jag som en treåring i ett godishus när jag kommer in på Chili....hahahah såååå mcket fint

    SvaraRadera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!