tisdag 18 mars 2014

Ingen glamourmiddag precis...

Idag fick det bli lite hemlagad fastfood.
Fiskpinnar, potatis, rivna morötter och stuvad spenat.
Tänk vad lite fik fiskpinnar egentligen innehåller. I de jag köpte utgjorde fiskköttet endast 65 %, resten var paneringen.trist.
Men men, ibland behöver man få laga nåt lite mer snabblagat än vad man brukar.
Inte glamour eller vardagslyx på någon nivå här inte, haha, har nog fortfarande spenat mellan tänderna ;)
Jag får bjuda på det.

Ikväll ska vi nog ta och göra lite våfflor, är sååå himla sugen på det!
Antingen med grädde,vaniljgrädde, hallon eller honung, mmm.
Jag försöker mig på en mobilbloggning sedan så ska ni få se ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!