torsdag 20 mars 2014

Inspirerande Balkonger

Inspirerande på trädgårdsmässan

Idag är det vårdagjämning och det har jag firat genom att besöka trädgårdsmässan.

Åh så mycke härliga blommor och växter, vilka smarta lösningar det fanns. Det var växter både högt oh lågt för sol och skugga

Nu vill jag verkligen att solen ska komma fram och smälta bort all snö!

Något som var extra roligt och inspirerande att kika på var balkong-tävlingen, där  det var tio balkonger, olikt inredda, som tävlade om vilken som var bäst.
Jag har min favvo, men  jag visar på bilden mina tre favvisar.
Något mer som är med på bilden är de söta betong-grodorna, kryddor som är planterade i konservbukar och vackra citroner på en gren.
Vi får se vilka idéer jag tar med mig till min balkong i år, min tank vart iallafall minimalistiskt, fast ändå lite glam-cottage ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!