onsdag 19 mars 2014

Ett motiverande brev

Härom dagen kom ett paket på posten.Det innehöll vip-utskicket från Redville,(ni vet de so har att man kan få gratis tamponger i brevlådan -- eller till ett verkligt bra pris).
Paketet  denna gång innehöll ett par supersköna trosor från Rönisch - eller ja, jag antar att de var sköna och snygga - för bonusdottern knyckte dem innan jag ens hann fota (ja, jag har anmält henne att gå med i redville hehe).
Vad mer som fanns var lite smågrejer med infon om att ta vaccinet mot livmodercancer, en väldigt viktig fråga att prata om med era döttrar!
Sedan var det en bok om träning och kost utav kändisen D-Flex, "Träna med D-Flex, stjärnornas PT".
Den boken kommer nog att komma väl till hands nu i vår, med tanke på att jag dammat av träningscyklen :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!