fredag 9 maj 2014

Mer Glamour-Cottage! Här är mitt kök


En blick in i mitt kök.

Jag älskar mitt kök. Det finns saker jag vill ändra, fixa och trixa här inne, men det kommer i sinom tid. Inte för långt in i framtiden bara.
Vi har lagt svart golv i köket, kanske inte den smartaste idén, men snyggt vart det.

Små tavlor med ord och citat pryder köket lite här och var och min glamour-cottage-stil syns nog bra här, men kommer ju att framhävas ännu mer sedan efter renoveringen.
Med vitrinskåpet emellan kyl/frysarna får jag lite mer glamour än bara en iskall vit vägg av vitvaror.

Min inredningsstil, glamour-cottage*, har nästan blivit som en livsstil och det är underbart!

Med denna bild av mitt lilla kök här i utkanten av storstaden,ska jag ansöka medlemskap i http://inspirationsfabrik.blogspot.se/ där så många inredningsbloggar finns och jag kan få visa upp just min stil.

Glamour-Cottage mitt egna ord på min stil :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!