torsdag 7 augusti 2014

En trollsk semestermorgon

Bilderna lades såklart även upp i samtid, på Instagram.
Följ mig gärna där; jenniferswedenborg
En liten återblick till semestern är ju alltid uppiggande, även om det inte var länge sedan.
Som ni sedan tidigare vet, så hade vi ju en veckas camping semester med det lilla huset på två hjul. Första natten spenderade vi i Borås, en stad med en djurpark jag gärna återkommer till då vi inte hann med så mycket.

På morgonen låg en tät dimma över campingen och man kunde knappt e den lilla ån som gick längs med. Det var magiskt, trollskt nästintill. Så självklart passade jag på att ta mig en promenad för att fot lite grann.

Efter en stadig campingfrukost bestående av frallor och kaffe, begav sig resan vidare mot Göteborg. Vi bodde på Askims Camping, som numer ägs utav Liseberg och en större utläggning av detta får ni i nästa "semester-inlägg".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!