söndag 9 november 2014

Utmaning: Höst

Vad är höst för mig.

Det är ju nu november och i större delarna av landet, så har snön redan börjat falla. Men innan jag kommer helt i julstämning (för självklart har jag börjat förbereda inför min älsklings-högtid) så instämmer jag nog lite med SBT i att stanna upp och var i november ett tag.

Under hösten har jag några saker jag njuter av alldeles extra, som just är höst för mig:
1. Ta vackra, färgglada kort av träd i sprakande färger.
2. Gå en långpromenad i skogen en fin höstdag, älskar att dra på mig ordentliga kängor och en varm tröja, sedan njuta av en långpromenad i skogen och se solljuset skina över de olika färgerna som finns i skogen.
3. Sjunka ner i ett bubbelbad
4. Lyssna till Vaya con Dios samtiigt som det är mörkt ute, så har jag bara tända ljus inne, sätter mig i soffan med en mysig filt och  smuttar på ett glas vin.

Denna helg var det en utmaning hos blogg-samlingsplatsen, Svenska BloggToppen, så detta är mitt bidrag till den utmaningen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!