lördag 1 november 2014

Utmaning: Tänd ett ljus

Helg-Utmaning:

Tänd ett ljus

Förra julen stöpte jag faktiskt ljus, det är så mysigt att nu kunna ta fram mina långa fina ljus, och tända dem.
Känns lite speciellt faktiskt. Visst de har sina små krökningar och står inte helt rakt i kandelabern, men vad gör väl det.

Idag är det alla helgons dag och vi ska ta os en promenad till kyrkan för att tända lite ljus, det är något som verkligen blivit tradition för oss.
Och nu när barnen blivit äldre, så har lite av Halloween pyntandet mer eller mindre försvunnit, det är mera lugn här. 


Ikväll är det dags för tredje delen av Så mycket bättre, det ska ses, även om jag kan tycka att det har varit lite småsegt, tre av de som är med, vet jag inte ens vilka de är, trist. Men men, som de flesta tittar jag för att det är Orup, Carola och Ola Salo, som drar.

Utmaningen som jag idag antar, är i samband med blogg-samlingsplatsen Svenska BloggToppen, välkomna dit om även ni vill ansluta er!
www.svenskabloggtoppen.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!