söndag 25 januari 2015

Recept: Bananplättar No carb

Detta är en god och nyttig frukost, utan kolhydrater helt enligt i stil med Paleo-livsstilen (gillar inte att använda det negativa ordet "diet").

Jag tyckte att detta var supergott, jag visade det på instagram Instagram häromdagen och har så ätit sedan dess. Jag höll mig mätte långt in till lunchtid, Perfekt!

Du behöver:
1 ägg
1 banan
½ tsk vaniljsocker
1 msk kokosfett/olja

Gör så här:
Mosa bananen, blanda ut den med ägget, rör i vaniljsockret. Stek det i kokosfettet oc servera med något bär, tex blåbär.


Till min frukost dricker jag mitt "livsvatten" - Citronvatten, som vars fördelar ni kan läsa om här.

Vill ni följa mig på instagram kan ni klicka här Instagram eller söka på jenniferswedenborg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!