tisdag 17 februari 2015

Kom in på instagram!

Här här lite av de senaste bilderna jag har på Instagram.

Jag förstår er som ännnu ej har det, ni tänker, ånej, ytterligare en grej att följa eller ha koll på. Men nej riktigt så är det inte, det är som en blandning av facebook och twitter fast med bilder typ. Plus att man då kan följa o se vad som kan komma att ske på bloggen och även lite mer privat inblick. Iallafall hos mig.

Jag tar nog nån bild om dagen där. Det blir mycket mat, hundar och andra privata bilder, men det är kul!
Vill ni följa mig så heter jag där jenniferswedenborg eller om ni redan finns på Insta - klicka här Instagram och följ mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!