tisdag 17 februari 2015

En dag med fejkat solsken

Det är gråväder här i Stockholm. Usch, nu längtar man verkligen efter vår! 

Så för att pigga upp mig så gjorde jag idag en riktigt mysig frukost, fullproppad med C-vitamin och andra nyttigheter :)

Självklart håller jag fortfarande på med att börja dagen med varmt citronvatten och min hemmagjorda granola, vars recept ni finner hääär :)

Att börja dagen med kaffe, var en svår sak att vänja sig av med, men när jag testade det en dag, så kändes det faktiskt både fel och väldigt onyttigt.
Jag kan stoltsera med att jag nu har gått från åtta (!) koppar kaffe om dagen till högst två, det ni ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!