lördag 14 februari 2015

Ikväll mello, men först...

Ikväll är det så Melodifestivalen del 2.

Förra veckan tyckte jag inte att det va någon som utmärkte si speciellt, tyckte att det var rätt genomgående kasst utbud.
Så vi får se vad kvällens tävlande har att bjuda på.

För visst vill vi vinna Eurovision igen och ha hela spektaklet här i Svea Rike :)

Dock kan jag faktiskt tycka att Globen är lite för överreklamerad i att ta hand om ett sådant event, så även Tele2 arena och den där Friends arena, ska vi inte ens tala om, de är lika kassa som förra veckans deltagare.

Så vars ska vi ha det då? Det får man nog tänka till lite på, men nu är det dags för mig att förbereda middagen :)

Har ni inget för er, kan ni följa mig på instagram ;) Instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!