torsdag 12 februari 2015

Hjälp! Vilken tapet ska jag välja!

Nu har jag funderat och funderat. Kontoret kanske ska få bli till ett sk. walk-in-closet-office.

Jag vill ha det lite mysigare inne i mitt arbetsrum.

Jag har vita garderober och vita möbler, skrivbord med glasskiva och vit skinnfotölj. Så det kan behöva piffas upp lite.
Någon ljus rya matta kan mjuka upp men mina vita kalla väggar kan behöva ett lyft. Så jag har tänkt på att försöka smöra mig till en fondvägg.

Rullarna kommer från Dimension eller Park Avenue och kostar mellan 450-550 kronor per rulle, japp det är en hel del, men jag tro jag bara behöver två rullar till en fondvägg. typ.

Vilken tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!