fredag 6 mars 2015

Bloggutmaning

Nästa vecka drar jag igång den årliga blogg-utmaningen!


Vi startar på fredag och man kan lägga upp när man vill mellan fredag-söndag.
Den håller på fram till sommaren och förra året var vi en hel del som var med!

InstagramNytt för i år är att man även under veckan kan lägga upp på Instagram för att göra en "teaser" om sitt inlägg , då jag tidigare samma vecka "släpper" vad veckans utmaning  kommer att handla om.

På Instagram heter jag jenniferswedenborg följ mig där eller sök efter hastaggen #hemmalivsbloggen
OM ni är på instagram, får ni gärna använda hastaggen för att visa era inlägg :)

Vill ni vara med så kan ni maila mig genom kontaktformuläret här i högerspalten eller kommentera Eller skriva på instagram att ni hänger på :) Alltid kul att vara fler! Självklart kommer jag att samla er alla samt länka till er, så ni kan kika in hos varandra, för att läsa, stötta, peppa och kanske få en och annan mer läsare / blogg till att läsa :)
ÄLSKAR att få nya bloggvänner!



Vill ni kan ni använda denna lilla bild till er högerspalt (om ni har en sådan) sen kan ni länka till www.hemma-liv-blogspot.com , då visar ni även för andra att ni är med i årets utmaning:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!