tisdag 3 mars 2015

Sitt ner i båten när det stormar

ÅÅÅ vad jag önskar att jag skulle kunna berätta, men än så länge kan jag inte det, då allt inte är klart ännu.

Stora förändringar är på g, både inom jobb och leverne.

Jaaa, det kan ju ha och göra med boende, helt absolut, men jag vill inte avslöja för mycket ännu. Vill inte "jinxa".
Snart, snart kan jag berätta.
Men till dess:
Keep calm and drink coffee ;)


Just om rubriken avslöjar, så är det mycket just nu för mig, precis som jag nämnt tidigare. Många pusselbitar som ska klaffa. Just nu är allt huller om buller och det är bara att invänta att pusselbitarna ska falla på rätt plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!