fredag 17 april 2015

Bästa appar just nu

Ibland är det himlans bra med att ha en mobil. Jag älskar nya appar och särskilt då de som
man kan ha vardaglig, riktig nytta utav.

Här delar jag med mig av bra appar för husägare:

När jag var nere och kika på huset, så ville jag ju veta en viktig sak.  Vart var solen. Jag älskar ju att ligga och sola, och  vill även väldigt gärna ha kvällssol.  Så eftersom man inte riktigt kan lita på mäklare, så laddade jag ner mobilappen "compass" den funkade klockrent! Så himla bra!!

På väg ner lyssnade jag en hel del på appen "radioplay" i vilken  man kan välja bland en massa radiostationer.
Som nybliven trädgårdsägare, har jag ju inte stenkoll på vad som finns i min trädgård,  vad som är bra och vad som är dåligt. Så jordbruksverket har en hel serie med appar för olika saker,  skadedjur, växter, fåglar och annat, som ni finner om ni söker på jordbruksverket,  eller på trädgård. Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!